czwartek, 18 października 2012

Jeszcze raz o gabionach!


Witam wszystkich:) Dawno nie pisałem, ponieważ byłem u znajomych na krótkim urlopie. Było fantastycznie, bo w tym roku mamy naprawdę piękną jesień. Zachwyciły mnie przede wszystkim cudowne kolory liści! Wróciłem więc do Was naładowany pozytywnymi emocjami i energią.

Kiedy po przyjeździe otworzyłem moją skrzynkę pocztową, znalazłem mnóstwo wiadomości. Zainteresował Was szczególnie temat gabionów, co mnie bardzo cieszy, bo miło będzie zobaczyć, że przy Waszych domach powstają tak piękne ogrodzenia. Większość osób pyta o ceny gabionów i najlepszych producentów. Oczywiście sam posiadam tylko wiedzę książkową i z internetu, ponieważ sam nie kupowałem jeszcze gabionów. Specjalnie dla Was postanowiłem dotrzeć jednak do osób, które zainwestowały w gabiony i mogą podzielić się wiedzą na ten temat.

Większość osób powiedziała mi, że nie da się określić jednej ceny za gabiony, ponieważ zależy ona od bardzo wielu czynników. Przede wszystkim trzeba wziąć pod uwagę, to czy sami będziecie je zakładali, czy zatrudnicie do tego fachowców. Poza tym istotne jest to, na jakie wypełnienie się zdecydujecie. Może to być bowiem drewno, kamienie, szkło, kora itp. Oprócz tego znaczący wpływ na cenę, ma również to, czy ogrodzenie będzie wykonane całe z gabionów, czy może połączone zostanie z drewnianymi sztachetami.

Jeżeli chodzi o producenta, to większość osób poleciła mi firmę Eco Fence, więc tutaj nie ma żadnych wątpliwości. Jeżeli chcielibyście się dowiedzieć się czegoś jeszcze, wpiszcie w wyszukiwarkę hasło: gabiony cena lub gabiony producent.

Poniżej zdjęcie z mojego urlopu. Pięknie prawda:)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz