czwartek, 4 października 2012

Ogrodzenie z siatki


Ostatnio przechodziłem obok pięknego domu, który był ogrodzony płotem z siatki. Widać, że dom był nowo wybudowany, ogródek dopiero zaczynał się tworzyć, stał tam mały plac zbaw dla dzieci, rosło już kilka krzewów i sporo kwiatów. Zacząłem się zastanawiać, czy gospodarze celowo wybrali takie ogrodzenie, czy może mają je zamiar później zmienić? No i postanowiłem prześledzić temat ogrodzeń z siatki. Czy są jeszcze modne i czy może istnieje jakaś nowoczesna odmiana takich ogrodzeń.

Po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku, że gabiony są takim nowoczesnym ogrodzeniem z siatki. Gabiony, to przecież kosze z ocynkowanej metalowej siatki, które wypełnia się dowolnym materiałem, np. kamieniami, drewnem albo szkłem. Świetnie wyglądają niemalże w każdym ogrodzie, ponieważ można je dopasować indywidualnie do swoich potrzeb.
http://www.ecofence.pl/

Ale co z typowymi ogrodzeniami z siatki. Czy Wam się podobają? Bo mi nie za bardzo. Postanowiłem więc poszperać trochę w internecie, wpisałem w wyszukiwarkę hasło: ogrodzenia z siatki i w sumie nic mnie nie zaskoczyło. Siatka, jak siatka. Większość osób stawia takie ogrodzenie na tyłach domu, z przodu natomiast montując bardziej ozdobne ogrodzenie, np. kute. Często też stawiane są ogrodzenia z siatki, jeżeli ktoś planuje wokół całego domu posadzić żywopłot. Może o popularności tych ogrodzeń decyduje po prostu niska cena. Jedno jest pewne, jeżeli ktoś chce się więc wyróżnić na tle siatkowych ogrodzeń, powinien zamontować gabiony.


Teraz podróżując będę zwracał większą uwagę na ogrodzenia z siatki, może uda mi się znaleźć coś nietypowego:) A jakie jest Wasze zdanie na temat tych ogrodzeń?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz